Direktlänk till inlägg 18 oktober 2008
även om ALLA inte kan vara med och äta lunch samtidigt, måste man följa rutinerna till denna vecka...
Jag var nere vid lunchen och upptäckte att majoriteten hade ej på sig "den vita skjortan" eller för den delen satt vid samma bord något vi hade tillsamans med vår kapten hade avtalat i torsdags.
Detta kan tydas på olika sätt men jag tyder att det är respektlös mot vår kapten och alla våra medspelare.
Ingen match i aulan...vi får vänta med det
pga måndags avbrutna rutiner kommer vi ej att ha film i aulan som vi hade tänkt oss.
Ingen lagbild...vi får vänta med det
vi hade tänkt att fotografera oss [med vit skjorta också förstås, som ett rugby lag] men eftersom vi klarar ej enkla rutiner kan vi ej ha fotografering heller.
INFO:
VECKA 43 HAR VI INGEN RUGBY! VI ÅTERTAR AKTIVITETERNA VECKA 45!
se också...
Disciplinary Comitee at VRS RUGBY*
atte: Ricardo Rodriguez
Passing is basically pushing a ball towards a target. Sometimes the pass will be spun or rifled towards the target, making it move faster. Imagine pushing a door or a shopping trolley. Your hands are pushing and finishing in the direction you ...
Dear Rugby Coach, When the South African team mauled halfway down the field against the Lions, many felt the shockwaves, not least the Lions themselves. They seemed totally unprepared to deal with this driving force. S...
A dynamic maul is a powerful weapon in rugby because it draws in defenders and maintains forward momentum. Key points for a solid maul Keep it square. A good maul will work most effectively if the drive is going forward. To do this, players need ...
*The maul is a potent attacking weapon. It saps the defence's energy and spirit, whilst giving attackers space and scoring opportunities. The maul A maul is where one player holding the ball is held, on their ...
Developing the session The training session can be developed as follows: Change the balance of play by adding defenders or attackers. Change the starting distances between the teams (sometimes only half a metre, for example).Putting the skills into ...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|||||
6 |
7 |
8 |
9 |
10 | 11 | 12 |
|||
13 |
14 |
15 |
16 |
17 | 18 | 19 |
|||
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
|||
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|||||
|